Szkolenia biznesowe,
szczególnie w formie zamkniętej, stanowią podstawę budowania i rozwijania
kompetencji pracowniczych. Czy jednak zawsze tak jest? Nie od dziś wiadomo, że
kursy pracownicze umożliwiają rozwój osobisty, jednak tylko wówczas, kiedy ich treść połączona jest z ciekawym sposobem przekazania i wykorzystaniem
odpowiednio dobranych narzędzi. Tylko wówczas szkolenia dla firm przyczyniają
się do rozwoju osobistego i do rozwoju biznesu. Nabywanie nowych umiejętności niezbędnych do
prowadzenia skutecznej komunikacji, zwiększenia sprzedaży oraz optymalizacji budżetu
przedsiębiorstwa może być fascynujące, a z nami Twoi pracownicy rozwiną
skrzydła w sposób, który rozwinie Twoją firmę. Odpowiedni dobór metod i poznanie zespołu jeszcze przed szkoleniem gwarantuje efekt, który wspólnie zaplanujemy.
Szkolenia sprzedażowe
Budowanie strategii sprzedaży jest tym, co wydawać by się mogło w obecnych czasach stanowi klucz do sukcesu. Czy jednak na pewno? Sama strategia jest tylko bazą i bez odpowiedniej formy komunikacji może stać się tylko założeniem. W jaki sposób rozmawiać z potencjalnym klientem? Jak przełamać opór w przedstawianiu „niewygodnych produktów” W jaki sposób rozpoznać potrzeby klienta i jak przekonać go do alternatywnego produktu w razie braku tego, o który pyta? Jak ważne są narzędzia optymalizujące sprzedaż i co można wywnioskować z rozmów z klientami, którzy korzystali już z Twoich usług lub kupili produkty Twojej firmy? Pomagamy znaleźć odpowiedź na wszystkie z tych pytań i wdrażamy nowe rozwiązania zmierzające do efektywnej sprzedaży.
Skuteczna komunikacja
Jak często odniosłeś wrażenie, że ktoś słyszy co mówisz, ale Twoje słowa odbiera zupełnie inaczej? Odpowiednio prowadzona komunikacja interpersonalna pomaga unikać konfliktów, zyskać harmonię i rozwijać biznes. Bariery w komunikacji międzyludzkiej często mają głębokie podłoże zazwyczaj pomijane na szkoleniach. Nasze rozwiązania umożliwiają skupienie się nie tylko na tym co podstawowe, ale dogłębną analizę przyczyn nieskutecznej komunikacji i wdrażanie rozwiązań, dzięki którym osoby uczestniczące w warsztatach poznają tajniki prowadzenia efektywnej komunikacji. Dobry przekaz i niesztampowy sposób prowadzenia rozmowy, zrozumienie siebie i nowe sposób spojrzenia na rozmówcę, to wszystko sprawia, iż rozwój tej kompetencji jest jedną z najbardziej pożądanych wartości w życiu zawodowym i prywatnym.
Efektywne zarządzanie czasem
„Szefie nie wyrabiam się” To
jedno z najczęstszych stwierdzeń świadczącym o tym, że coś nie działa. Jednak co z tym zrobić? Przede wszystkim należy znaleźć przyczynę. Różne spojrzenia i oczekiwania nie zawsze idą w parze. Przemęczony pracownik działa mniej skutecznie i nie zawsze jest w stanie wybrnąć z trudnej sytuacji. Zarządzanie czasem jest sztuką, jednak sztuką, której można się nauczyć. Szkolenie z zarządzania czasem jest jedną z najpopularniejszych form biznesowych warsztatów. Korzystają z niego zarówno handlowcy, jak i prezesi firm. W jego zakresie badamy nie tylko przyczyny braku czasu, ale kierując się ku rozwiązaniu, bardzo często tworzymy zakresy obowiązków i normy dla danych stanowisk. Brak odpowiedniego zarządzania czasem może się przełożyć na frustrację Twoich pracowników, a od tego już tylko krok do strat finansowych. Wspieramy zespół pomagając pokonać trudności. Wskazujemy drogę do szybszego wykonania zadań i stosujemy narzędzia sprawiające, że czas poświęcony na myślenie o błędnych przekonaniach przeznaczany jest na dobrą kawę. Przełamujemy stereotypy, ponieważ zadowolony pracownik to nie tylko jednostka, ale część lepiej funkcjonującego zespołu. Przy
efektywnym zarządzaniu czasem, stosujemy szereg narzędzi umożliwiających samodzielną poprawę jakości pracy. Pozwól swoim pracownikom zdobyć kompetencje kluczowe do realizacji wyznaczonych przez Ciebie zadań.
Szkolenia eventowe
Szkolenia dla firm połączone z wyjazdową formą organizacji warsztatów.
Organizowane w różnych częściach Polski szkolenia łączą w sobie aktywny wypoczynek
z przekazywaniem wiedzy szytej na miarę grupy. Tego rodzaju szkolenia doskonale
sprawdzają się w sytuacji umacniania więzi między pracownikami oraz kształtują
potrzebę utożsamiania się z firmą.
biuro@luaniconsulting.pl