Wyróżnij się w świecie standardów

Marketing od A do Z

Całościowe wsparcie marketingowe

Pośrednim celem marketingu jest wyróżnienie się na tle konkurencji, przedstawienie oferty produktów/usług danej firmy oraz budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. To wszystko prowadzi do efektów w postaci zwiększenia zysków. Istnieje kilkadziesiąt rodzajów marketingu. Jak wybrać właściwy lub połączyć działania w sposób, który "nie przepala" założonego budżetu?  Nieustanny rozwój i wszechobecna cyfryzacja skłania specjalistów w tej branży do szukania nowych rozwiązań. Wyróżnienie się na rynku w gąszczu firm o podobnym profilu działalności w obecnych czasach stanowi prawdziwe wyzwanie. Nie wystarczy już szablonowa strona internetowa, czy ulotka, lecz niezbędne jest zastosowanie szeregu spójnych działań zmierzających do odkrycia preferencji oraz zaspokojenia potrzeb potencjalnego klienta.

W naszej pracy kierujemy się holistycznym podejściem marketingowym, które zakłada, że wszystkie elementy działań z nim związanych istnieją w porozumieniu i muszą być ze sobą spójne.  Działamy kompleksowo, zaczynając od analizy i kończąc na tworzeniu materiałów oraz wyborze źródeł promocji. Bardzo istotną rolę odgrywa również budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami, ponieważ nie od dziś wiadomo, że utrzymanie klienta jest znacznie mniej kosztowne niż pozyskanie nowego. 
 

Co konkretnie składa się na nasze działania?

Wszystko zależy od potrzeb firmy. Potrzeby te określamy wspólnie i wspólnie nakreślamy kierunek działań. Skupiając się na całości, przywiązujemy wagę do szczegółów. Reklama w internecie, materiały drukowane, budowa stron, filmy, zdjęcia, prowadzenie fanpage, branding marki, zamawianie ubrań firmowych to tylko jedne z naszych licznych możliwości.

Działamy w oparciu o:
- Content marketing, czyli tworzenie wartościowych treści, których głównym celem jest przekonanie odbiorcy do oczekiwanego przez nas działania. Content marketing opiera się na analizie słów kluczowych, a jego dobre prowadzenie jest niezmiernie istotne dla zaistnienia w sieci. Content marketing wykorzystujemy przy budowie stron internetowych, tworzeniu reklam wizualnych i tekstowych oraz druku materiałów informacyjnych.

- Marketing cyfrowy, którego jak sama nazwa wskazuje bazę stanowi zaistnienie we wszelkiego rodzaju mediach cyfrowych. Opracowujemy strategię dzięki, której staje się to możliwe.

- Remarketing, który zakłada przypomnienie odbiorcy, o ofercie z jaką zapoznał się jakiś czas temu. Ten rodzaj marketingu stosowany jest w ramach programów Google Ads oraz Facebook Ads.

- Social media marketing wszelkiego rodzaju marketing na portalach społecznościowych.

- Marketing społeczny, czyli wszystkie nasze wydarzenia charytatywne, które tworzymy wspólnie z partnerami. Łączymy firmy w działaniu, kształtując społeczną odpowiedzialność biznesu.

- Marketing narracyjny. Tworzymy niepowtarzalne historie, które zapadają w pamięć i budują zaufanie. 

- Marketing szeptany w etycznej formie, czyli nietypową formę zachęty do skorzystania z usługi lub produktu.

Przy wszystkich naszych działaniach współpracujemy z najlepszymi. Zarówno ze specjalistami z danych branż jak i portalami docierającymi do założonej grupy docelowej.